FAQ

►► Vad kan jag vinna?
Under kampanjperioden kommer du att kunna vinna olika gåvor och premier. Du kan se listan i villkoren.

►► Hur spelar jag?
När du har anmält dig till Frequent Buyer-kampanjen och bekräftat din e-mailadress, kan du varje dag under kampanjperioden välja en fiktiv destination som du gärna vill resa till den dagen. Den valda destinationen ger dig ett antal Frequent Buyer-pointa, som du kan använda i spelets poängshop, om du har tillräckligt med poäng.

►► Hur ofta kan jag spela?
Du kan spela en gång om dagen under hela kampanjperioden

►► Får man samma antal poäng för samma destination?
Nej! En destination ger nödvändigtvis inte samma antal poäng varje gång, så gör dina egna vad utan att fundera så mycket på vad andra valt 😉

►► Hur får jag min gåva?
Om du tjänar ihop tillräckligt mycket poäng och väljer en gåva från poängshoppen, så får du ett e-mail med information om hur du hämtar ut din gåva. Du ska därefter hämta gåvan i butiken och i samband med detta använda en smartphone.

►► Hur lång tid har jag på mig att hämta min gåva?
Du har 7 dagar på dig att hämta din gåva

►► Jag ville ha en produkt/gåva i poängshoppen men nu är den borta?
Gåvorna i shoppen är tillgängliga på olika tillfällen. Plötsligt kan de vara borta. Ser du något du vill ha, slå till direkt!

►► Vad händer om jag inte använt mina poäng?
Poängen ska användas innan kampanjens slut. När kampanjen är slut försvinner poängen.

►► Ska man använda en mobil för att spela?
Nej, Du kan spela från en PC, platta eller mobil. Men när du får en gåva, kräver det att du har en smartphone för att hämta ut den. Har du inte en egen smartphone kan du skicka din gåva vidare, till någon som har.

►► Ni skriver att jag ska skanna en produkt i butiken. Vad går det ut på?
Det stämmer. I loppet av kampanjperioden kommer du flera gånger att få möjlighet att gå till butiken och skanna streckkoden på en specifik produkt. Du kommer därefter få extra poäng som du kan använda i poängshoppen 😊